Μηχανικά προβλήματα και σχεδιαστικά σφάλματα συνέβαλαν στη συντριβή του Boeing 737 Max της Lion Air τον περασμένα Οκτώβριο. Αυτό επισήμαναν σε μία πρώτη ενημέρωση των οικογενειών των θυμάτων οι αρχές της Ινδονησίας, πριν από τη δημοσιοποίηση του οριστικού πορίσματός τους.
Σύμφωνα με την ενημέρωση ανάμεσα στους παράγοντες που συνέβαλαν στη συντριβή του επιβατικού αεροσκάφους μεσαίων αποστάσεων, που στοίχισε τη ζωή σε 189 ανθρώπους, ήταν οι εσφαλμένες εκτιμήσεις της αμερικανικής εταιρείας για το πώς αντιδρά το αυτόματο σύστημα αποφυγής απώλειας στήριξης MCAS και το πώς αλληλεπιδρούν με αυτό οι πιλότοι.
Να θυμίσουμε ότι τα 737 Max παραμένουν καθηλωμένα σε παγκόσμιο επίπεδο, μετά τη δεύτερη αεροπορική τραγωδία τον περασμένο Μάρτιο στην Αιθιοπία, όπου έχασαν τη ζωή τους 157 άνθρωποι.
Tην ίδια ώρα την πόρτα της εξόδου στο κορυφαίο στέλεχος του τομέα επιβατικών αεροσκαφών έδειξε η Boeing. Ανακοίνωσε την αποχώρηση του Κέβιν Μακάλιστερ, στην πρώτη ουσιαστικά αποπομπή, που συνδέεται με τις δύο αεροπορικές τραγωδίες των 737 Max.
Τη θέση του θα αναλάβει άμεσα ο βετεράνος της εταιρείας, Σταν Ντιλ, καθώς η κρίση των 737 Max αντί να περιορίζεται, οξύνεται. Έως τώρα ο Ντιλ ήταν επικεφαλής του τμήματος Παγκόσμιων Υπηρεσιών και τώρα θα αναλάβει πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Boeing Commercial Planes.
Σήμερα ο αμερικανικός αεροναυπηγικός κολοσσός έχει προγραμματιστεί να δημοσιεύσει τα αποτελέσματα τριμήνου και η ανακοίνωση της αποπομπής του Μακάλιστερ σόκαρε τους εργαζομένους, με ορισμένους να χαρακτηρίζουν τον Μακάλιστερ «αποδιοπομπαίο τράγο» σε δηλώσεις τους, υπό καθεστώς ανωνυμίας, στο Reuters.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου